POLIKLINIKA STELA
Vama na usluzi
od 07:00 do 19:00 sati, subotom od 8-12 sati uz niz pogodnosti te posebne pakete usluga prilagođene upravo Vama i cijeloj Vašoj obitelji

Adresa: Prijepoljska 19b Zagreb
Informacije na broj telefona :01/2993-595
Fax :01/2993-152
E-mail: info@poliklinika-stela.hr

Pridružite nam se na facebook-u

Usluge Poliklinike

Ostale pretrage

MEDICINA RADA

SISTEMATSKI PREGLEDI

MIKROBIOLOGIJA I PARAZITOLOGIJA

INTOLERANCIJA NA HRANU

ALERGIJSKA TESTIRANJA

O nama

Info kutak

Poliklinika Stela - Ostale pretrage - Marker Hep A

Laboratorij poliklinike Stela pruža više od 200 raznih pretraga plus alergološke
testove. Analize se obavljaju najmodernijim instrumentima uz upotrebu
najkvalitetnijih reagensa za laboratorijske pretrage.

MIKROBIOLOŠKI LABORATORIJ
INTOLERANCIJA NA HRANU
ALERGIJSKA TESTIRANJA
SISTEMATSKI PREGLEDI
MEDICINA RADA

Marker Hep A - Anti HAV

Cijena pretrage -160 kuna

Hepatitis
Hepatitis je latinski izraz za upalu jetre. Osim hepatotropnih virusa (koji specifično inficiraju stanice jetre - hepatocite , upalnu bolest jetre mogu uzrokovati i drugi mikroorganizmi, zatim lijekovi, alkohol, a moguća je i autoimuna upala jetre.
Danas je poznato više vrsta virusnih hepatitisa, a među njima najpoznatiju su A, B, C, dok su rjeđi slučjevi D, E, F i G hepatitisa.
Jedini način spoznaje o bivšoj ili sadašnjoj zarazi virusnim hepatitisom je testiranje na HAV, HBV, HCV i druge virusne markere iz krvi.

Hepatitis A

Primarni put prijenosa virusa hepatitisa A jest fekalno oralni, mada se sa zaražene osobe na nezaraženu može prenijeti i krvlju. Stoga je u prošlosti ova bolest zvana i ''bolest prljavih ruku''.
Inkubacija traje 15 -50 dana, a prosječno oko mjesec dana. Bolesnici izlučuju virus stolicom oko 2 tjedna prije pojave kliničkih znakova infekcije i još 2 tjedna nakon što nastupi žutica. Osim fekalno-oralnim putem, preko zaražene hrane i vode zaraza se može širiti i socijalnim kontaktima unutar članova obitelji, te analnim i oralnim seksom.

Kod hepatitisa A nema dugotrajne kronične infekcije, a preboljela bolest ostavlja trajan imunitet. U oko 15% inficiranih moguća je ponovna pojava simptoma tijekom 6-9 mjesečnog perioda od nastupa infekcije /tzv. relaps/.

Terapija je simptomatska, poštedna, zabranjena je konzumacija alkohola jer može pogoršati uaplnu bolest jetre

Dijagnostički markeri hepatitisa A

Hepatitis A (''bolest prljavih ruku'') širi se feko-oralnim putem, a danas se rizičnim skupinama smatraju putnici u zemlje s lošim higijenskim prilikama i pripadnici homoseksualne gay populacije.

Nakon nešto više od mjesec dana od dana infekcije virusom HAV u krvi inficirane osobe testom se mogu otkriti IgM i IgG anti-HAV.
IgM klasa anti-HAV antitijela nestaje iz krvi za oko 6 mjeseci od nastupa infekcije, dok IgG anti-HAV antitijela ostaju u krvi doživotno, kao rezultat preboljelog hepatitisa A. Za osobe koje imaju pozitivan nalaz anti-HAV smatra se da su ili prokuženi, ili u slučaju da su cijepljeni HA cjepivom, te osobe imaju zaštitni titar anti-HAV antitijela u krvi .

E-mail: info@poliklinika-stela.hr

Pretrage

Uz stručno osoblje, najmodernije uređaje za analizu i laboratorijske pretrage, te ugodan ambijent, pacijentima je omogućeno da na najkvalitetniji način vode brigu o svojem zdravlju. Sve na jednom mjestu, bez nepotrebne birokracije, te nizom drugih pogodnosti prilagodili smo se potrebama i mogućnostima pacijenata.

saznajte više...